Cliënttevredenheid: De cliënt staat voorop

Het belangrijkste doel van Stichting StressCentrum is het realiseren van maximale cliënttevredenheid. Dit blijkt ook uit onze missie en visie. Het continu borgen van en verbeteren van de kwaliteit staat bij ons voorop.

 

Cliënttevredenheidsonderzoek

In het kader van de bewaking van kwaliteit en klanttevredenheid voeren wij na ieder traject en ook na de afname van de Stress Preventie Check een cliënttevredenheidsonderzoek uit. Hiermee zijn wij in staat de kwaliteit en klanttevredenheid voortdurend te monitoren en in te grijpen bij afwijkingen.

 

Cliënttevredenheidsonderzoek Stress Preventie Check

Via een online enquête wordt 2 dagen na de ontvangst van de rapportage de deelnemer gevraagd een oordeel te geven op de aspecten: inzicht in de mate van stress, inzicht in de oorzaken van stress, aansluiting advies op persoonlijke situatie, in staat zijn vervolgstappen te nemen en algemene indruk.

 

Cliënttevredenheidsonderzoek Stressreductie trajecten

Tijdens de trajecten wordt de cliënttevredenheid gemeten en bewaakt middels de stress behandelingsmonitor. Na ieder traject wordt de cliënttevredenheid gemeten middels de afname van een online enquête.

Voor vragen of meer informatie

Neem vrijblijvend contact op met het StressCentrum.

3 + 12 =

Op de hoogte blijven?

Wilt u tips ontvangen en op de hoogte blijven van ontwikkelingen op het gebied van de preventie en aanpak van stress, werkdruk en burn-out? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief.

AANMELDEN